Bloggstart!

Publicerat: 2012-12-27 / 20:39:00 | Kategori: Allmänt
Hej!

Sådär ja. Då har jag äntligen lyckats starta en blogg till mig och Vilja.
Ja, den är inte riktig klar än. Har inte riktigt fått ordning på länkarna i menyn, men det kommer så småningom..
Nu hoppas jag att jag ska ha tid och lust att skriva och dokumentera massa här om vad vi gör om dagarna! :) Det är iallafall vad jag hoppas på! Tanken med bloggen är som det även står på flera ställen att den ska fungera som en dagbok för mig och Vilja i första hand och för att jag ska ha någonstans att dokumentera vad som händer och sedan kunna gå tillbaka och se hur det sett ut. Om någon sedan kikar in här och lämnar en kommentar är det bara roligt! Skulle någon till och med vilja följa oss är det ju ännu roligare! Men jag vill ändå poängtera att bloggens syfte i första hand är att vara ett ställe för mig att skriva på. :)

Hoppas ni har det bra såhär i jul och nyårstider!
/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback