Bus med Smilla..

Publicerat: 2013-01-28 / 23:01:27 | Kategori: Allmänt
Hallå!
 
Tiden rusar på och Vilja är snart 4 månader. Hon har verkligen blivit stora tjejen! 
 
Idag habiljon blivit badad, fått tossingarna klippta och pälsen har fått sig en omgång med borsten. Vilja tycker att det mesta är okej. När det gäller kloklippningen skötte hon sig helt exemplariskt i dag och låg snällt still under hela proseduren och matte blir såå stolt Och glad :) På förmiddagen var vi upp och hälsade på bästa kompisen Smilla och det blev en massa bus! Det är verkligen en fördel att ha en annan valp boende så nära. Och de funkar så bra ihop och leker så fint än så länge. Så det är toppen. Vilja är alltid slut efter att vi hälsat på, men hon tycker det är såå kul och det är skönt att hon får lite utlopp för all sin energi, mitt lilla yrväder! :) 
Tog lite bilder på buskompisarna idag, ska försöka slänga upp den och lite andra nytagna bilder någon dag när jag hinner! Har fortfarande mycket i skolan och hinner inte skriva här så ofta som jag tänkt mig. Men men :)
 
Imorgon börjar äntligen efterlängtade valpkursen och det ska bli riktigt spännande och roligt. Framförallt att träna lilltjejen socialt! Förhoppningsvis har vår bur kommit också så vi får med oss den hem. Så det ser vi fram emot. Nu blir det godnatt så vi är pigga imorgon! Vilja har redan sträckt ut sig och somnat på sin filt!
 
Godnatt!
/ Linnéa & Vilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback