Ett tag sen sist..

Publicerat: 2013-01-14 / 18:55:55 | Kategori: Allmänt
Återigen dålig uppdatering här..
Lugnare med skolan men då krånglar resten av livet. Nu är det tungt! Dessutom är det kallt och mörkt ute och dagar som idag vill jag bara krypa ner under en gammal filt och försvinna ett tag. Så uppdateringen kanske inte kommer vara den bästa nu på ett tag. Tur att jag har lilla solstrålen Vilja som får upp matte så vi kan gå ut i världen och upptäcka lite nya äventyr! Även om äventyret inte alltid är så stort (som idag, grannens rabatt) så är det underbart att se lilltjejens lycka över de allra minsta ting och faschinerande hur en liten valp kan berika ens eget liv på ett så underbart sätt!

Hur som helst går det bra med lillskruttan och hon växer så det knakar. Vägde henne härom dagen, 4 kg redan. :) Hon har fått börja vara ensam lite längre stunder nu också och även om hon emellanåt protesterar i högan sky så funkar det faktiskt bra då jag oftare och oftare finner att hon lagt sig att sova en stund under den lilla tiden jag varit borta. Och nu är det bara 2 veckor kvar till valpkursen börjar! Tagga! :)

På återseende!
/ Linnéa & Vilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback