Fast punkt

Publicerat: 2013-01-22 / 20:19:43 | Kategori: Allmänt
Oj vad fort det går! Idag är Vilja 15 veckor. Det bara springer fram.

Det går fortsatt bra med lilltösa, jag tycker saker och ting faller på plats mer och mer för varje dag som går.
Hon klarar numera av att vara själv längre och längre tid, kloklippningen går strålande och ute tränar vi mycket på att vara lös och inkallning. Och allt är roligt och spännande än så länge! 

Kan inte låta bli att vara lite stolt över min pärla och jag ångrar inte för en sekund att jag äntligen tog beslutet och åkte iväg och hämtade henne! :) Även omhon kräver betydligt mer tid och fokus än vad jag faktiskt kanske insåg. Just nu är hon dessutom en fast punkt i mitt liv som jag kan hålla fast vid, när allt annat är väldigt osäkert och jobbigt..

Imorgon ska jag försöka ta med mig Vilja och träffa hennes lekkamrat, 7 månaders blandrasen Smilla! :)
Och bara knappt en vecka kvar till valpkurs nu! Ska bli så kul :)

/ Linnéa & Vilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback