Nyårsdagen..

Publicerat: 2013-01-01 / 18:41:00 | Kategori: Allmänt
Hejsan!
 
Då var det den 1 Januari och nytt år med nya möjligheter! Hoppas alla hade en fin nyårsafton!
Känns som att 2012 passerade väldigt snabbt och jag har lite svårt att summera året. Det har varit både positiva och negativa händelser! :) Men årets höjdpunkt är lätt att utse iallafall, vilket självklart var att Vilja kom till mig! Efter år av längtan efter en egen hund så kom hon äntligen! :) Jag hoppas att 2013 kommer bli ett bra år och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli så!  Framför allt så hoppas jag på ett år med nya hundupplevelser och ett spännande och bra år för mig och Vilja! 
 
Vad hoppas ni på 2013?
 
Idag blir Vilja 12 veckor! Tänk va fort tiden redan går! Det innebär att det är dags att gå ner från fyra mål mat per dag till tre enligt min uppfödares rekomendationer, så det har vi börjat med idag. Funkar än sålänge bra för min matglada lilla tjej. Jag hoppas att det ska innebära lite bättre ordning på magen också. 12 veckor innebär också att det är dags för vaccination. Har bokat tid för vaccination på torsdag. :) 
 
Idag myser vi och har det skönt hos husse. Så bra med lite miljöträning att vara här. Har utforskat stan lite mer idag och varit på två små promenader och stött på både andra hundar och människor och allt möjligt! Spännande säger Vilja och nu ligger hon här helt slut ;) det är så kul att se hennes nyfikenhet på allt! 
 
Kvällen igår gick förresten väldigt bra! Vilja hade somnat när de värsta fyrverkerierna drog igång, så hon vaknade till, tittade upp, insåg att ingen reagerade och la sig och sov igen! Så det var jätte skönt att det gick så bra! Lättad matte :)
 
Resten av kvällen idag blir det tvmys i soffan! :) Imorgon ska jag försöka byta buren vi fick i julklapp av snälla husse Dennis, sen åker vi hemmåt igen! 
 
Hoppas ni har en bra nyårsdag!
/ Linnéa & Vilja
 
På nyårsdags-promenad! :)
 
Trött liten tös! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback