Vaccination och anmälan till valpkurs

Publicerat: 2013-01-03 / 19:00:38 | Kategori: Allmänt
Hejhopp!

Blir ett kort inlägg idag då jag är mitt uppe i en uppsatsskrivning. Vilja har bus-race nere på golvet i väntan på kvällsmaten.

Idag har lilla tösen blivit vaccinerad. Gick jätte bra och hon skötte sig utmärkt tycker jag. Hon sa ingenting när veterinären stack henne och verkade tycka att veterinär besöket var helt okej. :) Stolt matte!

Förövrigt en lugn dag. Imorgon ska jag iväg och grupparbeta i Hällefors och Vilja får såklart följa med.
Bilåkandet går fortsatt bra och Vilja känns väldigt trygg i bilen. Hon tittar lite, sen lägger hon sig ner och sover i sin bädd tills vi kommit fram. :) Hoppas det får fortsätta så bra!

Nya buren är beställd och påväg nu och jag har anmält mig och Vilja till valpkurs med start 29 Januari!
Spännande!

Nej, nu dags att ge vilddjuret lite kvällsmat och fortsätta med skolarbetet..
Ha en fortsatt bra kväll!

/Linnéa & Vilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback